Sabtu, 4 Disember 2010

Khidmat Jodoh Serasi

        Anda merancang nak mendirikan rumahtangga? Dah ada pilihan hati yang sesuai...ingin melihat keserasian anda bersama pasangan? Saya ingin menawarkan peluang untuk anda yg ingin mengenalpasti keserasian jodoh melalui pengiraan huruf nama seperti yang terdapat dalam kitab Tajul Muluk. Kitab ini banyak terdapat pelbagai panduan seperti panduan membina rumah, hari yang baik utk sesuatu perjalanan, masa yg sesuai untuk melakukan sesuatu, perubatan, tafsiran mimpi dan rasi jodoh. ilmu ini saya perolehi dari ayah dan kini kitab Tajul Muluk ada dalam simpanan saya yg diwarisi dari Moyang...kiranya dah lama sehingga kertasnya pun berwarna kekuningan. Berdasarkan pengalaman saya yang melihat rasi jodoh sendiri berpandukan Tajul Muluk dan mungkin kebetulan dengan izin Allah...mempunyai persamaan dengan apa yang dilalui.

        Kepada anda yang berminat ingin melihat Keserasian Jodoh bolehlah hubungi saya melalui email
jodohserasi6@ gmail.com.. sila sertakan nama lengkap anda dan pasangan anda. Bagi nama perempuan haruslah disertakan nama ibu sekali..kerana ini memang diperlukan untuk pengiraan keserasian jodoh Tajul Muluk.
Contoh
                         L: ahmad bin ali
                         P: Aina Syafira bt Kasim  & Nama Ibu: Mariam bt Abu

Jika anda tahu ejaan nama anda dan pasangan dlm huruf jawi...sila taip ejaan huruf jawi.

                                 Contoh Abu : Alif, Ba, Wau / Siti: Sin Ya Ta Ya.

Akan datang saya akan masukan huruf jawi berserta kod nombor untuk memudahkan pengenalan ejaan huruf nama dalam tulisan jawi.

Setelah itu emelkan dan tunggu selama 2 hingga 3 hari untuk saya balas bagi menyatakan pengiraan keserasian jodoh yang telah dibuat. Setelah anda menerima balasan email yang menyatakan kiraan telah dibuat.. mohon  sumbangan anda sebanyak RM5 bagi satu kiraan nama pasangan. Arahan bank in akan dinyatakan dalam email tersebut. Selesai bank in emailkan hari, masa dan RM yg dimasukkan. Saya akan semak dan jika benar sumbangan telah dibuat, saya akan emailkan kpd anda tentang tafsiran Keserasian Jodoh Tajul Muluk.

Walaubagaimanapun anda diingatkan, ini sekadar PANDUAN SAHAJA, panduan yang sebenar dan yang terbaik adalah dengan Solat Isytiharah. Segala maklumat panduan keserasian jodoh yg anda terima tidak semestinya sama dengan perkahwinan yang akan dibina..Ingat segala yang berlaku atas kehendak dan keizinan dari Allah SWT jua.

5 ulasan:

  1. L: norikhwan b. Mohd noor
    P: zarinah bt mat Rashid - Rahani

    BalasPadam
  2. L.Mohamad Azril Aswad Bin jalil Amri
    P.Siti Balqis binti johari

    BalasPadam
    Balasan
    1. Nma ibu perempuan-Habibah binti mohd ali
      Nma ibu lelaki-Noorlaila binti ibrahim

      Padam